Monday, November 1, 2010

Oh, Best Friend Kot?

Oh, mood tak ada ni mesti something to do with monthly best friend.
Ya Allah, please avoid me from being hemo hemo..~
I browsed through comments these wonderful women dropped.
Thank you! Give me time to respond ya, I will get back to you..:)

Last weekend I had this volleyball tournament, remember I told you?
Ambik, dah hitam now.
Sedih gile. serious. Low self esteem bila tonton muka sendiri kat muka. :(
Belang belang si kucing belang..mana nak cari kucing hitam.~ *dah merapu dah*
Ok, sun tanned sun burnt habis, esoknya terus cari skin serum untuk repair the burnt skin.
Jumpa this one serum, not bad lah. After reading the reviews on the internet, terus capai kunci red baby and beli!.
So far ok lah, I love the gel-like texture. Non greasy you..so muka tak rasa rimas.
Price? Market price is around RM69.90 but I got on sale, only RM57! :DDD.

Then beli pewangi utk red baby and also for my bedroom.
Oh Bintulu sometimes sgt lah bosan, nak minum kopi kt kedai kopi baru-San Francisco pun malas.

Oh yes, remember I told you about my project for my bedroom kat Perak? Now it's under construction..Alhamdulillah...:)

Ok people, time to go.
Seriously, ideas ran out bila dah kerja nih. Aih..~

1 comment:

Encik Sayang...:) said...

awak...
x kira la yer sun burnt ker apa ker..saya ttp ada dgn awak...hehe..;)

comel jgak la hitam manis ni..bueks...;)